Warning: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/panios/domains/infovisiems.lt/public_html/wp-content/themes/bezel/header.php on line 35

Warning: file_get_contents(http://anti-adblock.adnow.com/aadbAdnow.php?ids=563389,563390,563391,563392): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/panios/domains/infovisiems.lt/public_html/wp-content/themes/bezel/header.php on line 35

Štai kas nutiks jūsų kūnui, jeigu kasdien valgysite avižinę košę

Ar kada nors susimąstėte, kodėl kas rytą rekomenduojama valgyti avižinę košę? Šiandien atskleisime paslaptį, kodėl tai yra geriausi pusryčiai.

9 pagrindinės naudingos avižų savybės:

1. Avižos skatina toksinų ir kitų kenksmingų medžiagų šalinimą iš organizmo. Jose esančios maistinės skaidulos šalina riebalus, kurie kaupiasi ant arterijų sienelių.

Tai padeda apsisaugoti nuo širdies ir kraujagyslių ligų ir sumažinti cholesterolio lygį.

2. Avižos skatina cukraus kiekio mažėjimą kraujyje. Žmonėms, kurių cukraus kiekis kraujyje yra padidėjęs, būtina įtraukti juos į savo racioną. Avižos gerina krakmolo įsisavinimą ir padeda stabilizuoti cukraus lygį.

3. Avižų vartojimas gerina virškinimą – mažina tūlžies rūgščių kiekį. Tai palengvina maisto praėjimą virškinamuoju traktu, o tai reiškia, kad jūsų nevargins vidurių užkietėjimas.

4. Avižinės kruopos saugo nuo vėžio ligų. Tyrimais įrodyta, kad unikalios sudėties avižos veikia kaip organizmo apsauga nuo vėžio.

Kasdien vartojant avižas, 10 procentų sumažėja pieno liaukų ir storosios žarnos vėžio atsiradimo rizika.

5. Avižos naudingos širdies raumeniui. Juose yra gausu omega-3 riebalų rūgščių ir linoleno rūgšties, kuri taip pat mažina blogojo cholesterolio kiekį.

6. Avižos naudingos normaliam centrinės nervų sistemos funkcionavimui. Didelis B grupės vitaminų kiekis palaiko ir suteikia pusiausvyros mūsų nervų sistemai.

7. Avižos padeda kovoti su osteoporoze. Ši košė taip pat turtinga kalcio. Ji aprūpina organizmą mineralais, todėl kaulai ilgiau išlieka sveiki.

8. Avižų vartojimas padeda sumažinti svorį. Valgykite avižas rytais su paprastu arba sojų pienu, sultimis arba riešutais.

9. Avižos – neišsemiamas energijos šaltinis. Būtent todėl rekomenduojama jas valgyti ryte, iki pietų, nes suteikia energijos iki kito valgymo. Ypač naudingos protinį darbą dirbantiems žmonėms.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *